طبق گفته دانشمندان وجود آکواریوم در شرکتهای مهندسی و سازمانها باعث رفع خستگی در کارمندان میگردد . همچنین در مطب های پزشکان از جمله دندانپزشکی و پزشکان اعصاب و روان باعث کاهش استرس میگردد . از طرفی نگاه کردن به آکواریومی که در منزل دارید باعث کاهش فشار خون و همچنین آرامش میگردد . 

به تازگی بسیاری از شرکتهای خصوصی و نهادها در کشورمان به این نکته پی برده اند و در محل کار اقدام به راه اندازی آکواریوم نموده اند . بسیاری نیز با توجه به زیبایی که به محیط میدهد در رستوران یا محل کار خود آکواریوم راه اندازی میکنند . 

اگر به یاد داشته باشید در گذشته به دلیل کمبود گیاهان متنوع در گلخانه ها بسیاری برای منزل خود گلدانهایی با گل مصنوعی در منزل خود قرار میدادند . در مورد آکواریوم نیز این مسئله صدق میکند و در گذشته به دلیل عدم اطلاع و امکانات در مورد آکواریوم های گیاهی بسیاری در آکواریوم خود گلهای و گلدانهای مصنوعی قرار میدادند .

اما امروزه با وجود دستگاهها و امکانات موجود پیشنهاد ما به شما این است که آکواریوم گیاهی راه اندازی کنید . این پیشنهاد برای افزایش بهره وری کارمندان شما و شاداب شدن محیط کار و یا منزل شما بسیار موثر است و ترجیحا در مکانی باشید که در ساعت ناهار و استراحت در دید کارکنان و خانواده شما باشد تا با نگاه کردن به آن انرژي تازه ای برای کار مجدد بگیرند .

آکواریوم چشم انداز آبی آماده ایده پردازی و طراحی و  راه اندازی آکواریوم های گیاهی برای شما در محل کار و منزلتان میباشد همچنین میتوانید برای مشاهده محصولات آکواریوم و خرید آنها به صورت آنلاین به فروشگاه آنلاین تجهیزات آکواریوم مراجعه نمایید .

 

نویسنده : فواد مشایخی

expand_less